16/11-09


Tja tja!

Allt bra med er idag? Själv är det bra! Jag har fortfarande ont i mina tänder dock vilket inte alls är roligt! Trodde jag skulle bli nedstämd nu när jag pluggat men det blev jag inte. Visst att jag inte direkt fattade den första texten och borde blivit sur, men icke sa nicke! Den andra texten fick mig att rysa, så jäkla äckligt. En kvinna drar av k'ken på en död man med sina bara händer. Ajajaj! Sjukt äckligt :O .

Aja, som sagt har jag pluggat nu och strax väntar städning på rummet som ser ut som ett bombnedslag. Även lite dusch och fix för om ett tag kommer min älskling. Eller snart och snart. Men om en timme eller två! Ska nog gå ut och möta honom och ha lite snöbollskrig! :D . Hihi (A) .

Därför blir det inte så mycket uppdatering just nu , och inte så mycket senare ikväll heller eftersom jag vill mysa och gosa med min pojke ikväll! Blir väl lite paradise hotel och en massa pussande! Love it!

Nej, nu måste jag städa! Haha. Tänkte bara berätta att jag lever:

så alla vänner, I'm alive ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0