15/11-09


Hej på er!
Allt bra med er? Själv så har jag sjukt ont i mina tänder , verkligen en pina! Var ett tag sen jag spände så nu gör de ont så in i helvete. Aja, det kommer väl bli bra förr eller senare! Mitt humör börjar också stiga lite nu efter att ha blivit nedstämd efter pluggat Svenska. Skrivit läsreflektioner vilket är så sjukt tråkigt att göra..

Dagen har varit chill, två lektioner på morgonen jag inte lyssnade så noga på. Hälsade sedan på en vän på sjukhuset <3. Omdöme i dans , där jag fick VG+ MVG- vilket betyder att jag ligger bra till i båda mina individuella val. Skönt! Tio över ett åkte jag till Lund och mötte upp mamma och syster för att åka ut till Nova. Hämtade ut Kenny julklapp som var sjuuukt fin och tycker inte han om den så behåller jag den själv ;) HAHAH. Nej, skoja... Letade även julklappar till mig själv och nu har jag hittat två! Så nu blev mamma glad att hon fick åtminstonde två julklappar köpta till mig! Och jag älskar dom ! :D

Kvällen kommer jag nog sova bort. Är trött på allt just nu. Jag vill verkligen ha looov! Bara skita i alla plikter och bara sova. Jénny gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0