14/11-09


God kväll!

Allt bra med er? Själv så äre lite bättre, det går lite upp och ner i vågor shär . Men ja, jag kan äta lite bättre nu vilket är bra. Fick en chock när jag såg mig i speglen på hm. Mina kärlekshandtag vad borta och mina lår hade krympt lite. Visst att det kan ses som positivt men det är endå negativt eftersom man ser hur mycket man påverkas av att vara sjuk och inte kunna äta ordentligt :S.

Menmen, nu tänkte jag berätta om min dag som vanligt. Har inget annat att ta upp  .. Vaknade upp hos min Älskling sjukt trött vad jag eftersom vi inte sov så mycket ;) hehe. Men ja, sjukt trött och jätteillamående. Riktigt, riktigt illamående. Tog mig två timmar att få i mig en drickyoghurt... Så jag var inte med på dansen, låg och halvsov och så. Haha.

På min andra danslektion så kollade vi filmen från dansföreställningen och fick våra omdömen. Till nästa termin ska jag tänka på att ta ut rörelserna och utmana mig. Jessica (min danslärare) tyckte att jag var riktigt stark på scenen på föreställningarna och att jag har ett starkt VG som nästa år antagligen blir ett MVG! WOHOW! Love it!

Vid tio över tolv så åkte jag ner till Malmö, kollade lite i affärer efter något till Maddes fest men jag köpte ingenting. Ni ser ju klänningen jag fastnade i inlägget nedan men jag vet inte riktigt om jag ska köpa den. Tycker dock den är cool! Tandläkartid var anledningen till att jag var i Malmö och det gick mycket bra. Han tycker att tänderna såg bra ut och om jag skärper mig och sköter mig med gummibanden kanske vi kan boka till till att ta av den nästa gång! Underbart! Han lovade iallafall mig att jag skulle bli av med den innan min bal och student! Najs!

Ikväll har jag mest suttit här, laddat ner musik för jag har snott mammas Mp3 så lagt in en massa låtar. Chillkväll. Nu blire snart sängen , har sömn att ta igen ju. Sjukligt trött. Så inget Paradise Hotel för mig ikväll. Får ta igen det på datorn någon dag!

Nu tänkte jag avsluta här, hoppas ni haft en bra dag! Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0