10/12-09



Två veckor till jul!

Hej på er!
Allt bra med er? Själv är det bättre, men jag är fortfarande lite halvsjuk . Skrev ju igår att jag började bli sjuk? Iaf så inatt så vaknade jag runt halv två och mådde sjukt illa. Smsade ner till mamma som fick komma upp med två alvedon & en hink fall i fall jag behövde spy. Vilket jag gjorde efter ett tag. Har inte gjort det på flera år. Det är så sjukt jäkla äckligt!
Tack och lov har jag inte spytt mer, men jag har sjukt ont i magen och knappt kunnat käka något idag.. Så just nu är jag ganska hungrig men vill inte äta något ifall jag skulle bli illamående igen. För just nu så är jag inte det. Aja, inte lätt. Hoppas inte helgens planer blir inställda.. Ska på myskväll hos Kajsa med Älski & Peder imorgon & på lördag äre ju Lussevaka...

Dagen har i stort sett spenderats framför datorn. Kikat in gårkvällens avsnitt av Paradise och även tittat två avsnitt av danska Paradise Hotel vilket är mycket bättre. Fler intriger och mycket mer sånt. Fler snygga killar också haha. Tur att programmet är textat, för danska är sjukt svårt att fatta. Där har ni ett bevis på att skånska inte låter som danska. Jag som är skåning förstår inte ens danska..

Nej, nu ska jag titta på Beck ! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0